מחברת הדוח על אלימות מינית ב-7/10 הטיחה באו"ם: "הפקרתם את הקורבנות" (opens original article in a new tab)
ד"ר כוכב אלקיים-לוי הציגה דוח על פשעי מין שבוצעו על ידי חמאס ב-7 באוקטובר במועצת זכויות האדם של האו"ם, וטענה כי המוסדות הבינלאומיים לא הגדילה חמלה לקורבנות.
- ד"ר כוכב אלקיים-לוי הציגה דוח על פשעי מין שבוצעו על ידי חמאס ב-7 באוקטובר
- היא ביקורת על התנהלות המוסדות הבינלאומיים וטענה כי זכויות אדם תלויות בזהות הנפגעים
- הנציבות האזרחית תיעדה 13 דפוסי פשעים מיניים ועינויים קשים
- היא טענה כי הקורבנות הופרכו לשנאה ושהמערכת הבינלאומית לא הגדילה חמלה
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.