הונגריה של אחרי אורבן: איך מפרקים דיפ סטייט שנבנה במשך עשור וחצי? (opens original article in a new tab)
הונגריה עברה משלטונות ויקטור אורבן לשלטונות פטר מדיאר לאחר 16 שנים, עם ניסיון לתקן נזקים שהשלטונות הקודמים גרמו, והיחסים עם ישראל יישרו.
- הונגריה עברה משלטונות אורבן לשלטונות מדיאר לאחר 16 שנים
- הממשל הקודם השתלט על תקשורת, בתי משפט ומנגנונים אחרים
- הממשל החדש מנסה לתקן נזקים שהשלטונות הקודמים גרמו
- היחסים בין הונגריה לישראל יישרו עם הממשל החדש
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.