בגבול לבנון עודכנו: מהשבוע הבא ישוחררו כיתות הכוננות שגויסו עם פרוץ המלחמה (opens original article in a new tab)
צה"ל ישחרר את כיתות הכוננות שגויסו עם תחילת מבצע 'שאגת הארי' החל מיום ראשון הקרוב, בהתאם להחלטת הפסקת אש בצפון ושינוי במדיניות ההתגוננות.
- צה
- ההודעה נמסרה תחת הכותרת 'הנדון: סיום משימת מחלקות הגנת יישובי גזרת קו העימות'
- המכתב של תא"ל אלון פרידמן מפקד מרכז העורף בפיקוד הצפון מציין את סיום משימת מחלקות ההגנה החל מ-28 ביוני
- חבר כיתת הכוננות בגורן ביקר בחריפות את המהלך, מדבר על שקט מדומה וקריעת קו ההגנה האחרון
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.