ארה"ב העניקה פטור מסנקציות על הנפט, באיראן טענו: "כניסת פקחי סבא"א? לא אושר" (opens original article in a new tab)
ארה"ב החלה בהסרת הסנקציות על נפט איראני לאחר שיחות בשווייץ, עם פטור זמני ל-60 יום, לאחר שהסכימה לכניסת פקחי סבא"א ומעבר חופשי במצר הורמוז.
- ארה"ב העניקה פטור זמני מסנקציות על נפט איראני ל-60 יום
- הסנקציות נסגרו לאחר שיחות בשווייץ ובהסכמת איראן לכניסת פקחי סבא"א
- ההחלטה נתפסת כאיתות חיובית לשוקי הנפט
- ישראל לא נזכרה בשיחות בין ארה"ב לאיראן
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.