אילנה גריצ'ווסקי רעדה אחרי הנאום הנוקב באו"ם: "אומרת את האמת בפרצוף" (opens original article in a new tab)
אילנה גריצ'ווסקי העידה באספה של מועצת האו
- אילנה גריצ'ווסקי העידה באספה של מועצת האו
- היא סיפרה על הקושי של פתיחת הטראומות לאחר השבי
- היא תקפת את הדווחית המיוחדת של האו
- היא אמרה שהיא לא תשתוק ותמשיך להשמיע את האמת
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.