איום הרחפנים שנותר - והזעם על ההגבלות בלבנון: "באנו להסיר איום או להיות דחליל?" (opens original article in a new tab)
מפקדים בצה
- מפקדים בצה
- החיילים מוגבלים לפעולות הגנתיות בלבד בלבנון
- החיילים מתלוננים על חוסר חופש פעולה ותסכול
- ההנחיות אוסרות על ירי אזהרה לעבר אזרחים וריצוף בתים
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.