עופר ינאי אחרי הפסד האליפות: "לא התחרינו בתנאים שווים" (opens original article in a new tab)
עופר ינאי, הבעלים של הפועל תל אביב, האשים את מוסדות הכדורסל הישראלי בלא ניטורליות במהלך הפלייאוף וטען שההרכבים בדריכת הכדורסל אינם נאמנים. הוא הודיע כי הקבוצה תמשיך להשתתף במפעלים המקומיים ושהמאמן דימיטריס איטודיס ימשיך בתפקידו.
- עופר ינאי האשים את מוסדות הכדורסל הישראלי בלא ניטורליות במהלך הפלייאוף
- ינאי טען שההרכבים בדריכת הכדורסל הישראלי אינם נאמנים וברצון להחליף אותם
- הבעלים של הפועל תל אביב הודיע כי הקבוצה תמשיך להשתתף במפעלים המקומיים
- ינאי ציין כי דימיטריס איטודיס ימשיך להיות מאמן הקבוצה
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.