"פוסט טראומתי בדימונה לא ייסע למרכז בת"א": מודל ההסתדרות לטיפול בנפגעים (opens original article in a new tab)
ההסתדרות הציעה מודל להעניק טיפול בפוסט טראומה לעובדים, תוך שיתוף פעולה עם המדינה ורשויות מקומיות, תוך התבססות על מרחבים קיימים כדי להנגיש טיפול גם לעובדים מהפריפריה.
- ההסתדרות הציעה מודל להעניק טיפול בפוסט טראומה לעובדים
- המודל יתבסס על 29 מרחבים של ההסתדרות ברחבי הארץ
- ההסתדרות תפעל יחד עם המדינה ורשויות מקומיות להקמת רשות לטיפול בפוסט טראומתיים
- ההסתדרות תקווה להנגיש טיפול גם לעובדים מהפריפריה
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.