"המון אדרנלין וריגוש": הקרב בין אפל, אנבידיה ואינטל זז מהמחשב ללוח השחמט (opens original article in a new tab)
האליפות ההייטקית בשחמט נערכה בפעם החמישית ברציפות, עם זכייה של אפל לשנה שנייה ברציפות. התחרות שילבה בין חברות טכנולוגיה ומשתתפים מהתעשייה, וcréת קהילה וקשרים בין חברות ועובדים.
- האליפות ההייטקית בשחמט נערכה בפעם החמישית ברציפות
- אפל זכתה בתואר האלופה השנה לשנה שנייה ברציפות
- התחרות שילבה בין חברות טכנולוגיה ומשתתפים מהתעשייה
- האליפות יצרה קהילה וקשרים בין חברות ועובדים
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.