Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Ynet — כלכלהynet.co.il

"המון אדרנלין וריגוש": הקרב בין אפל, אנבידיה ואינטל זז מהמחשב ללוח השחמט (opens original article in a new tab)

TL;DR

האליפות ההייטקית בשחמט נערכה בפעם החמישית ברציפות, עם זכייה של אפל לשנה שנייה ברציפות. התחרות שילבה בין חברות טכנולוגיה ומשתתפים מהתעשייה, וcréת קהילה וקשרים בין חברות ועובדים.

  • האליפות ההייטקית בשחמט נערכה בפעם החמישית ברציפות
  • אפל זכתה בתואר האלופה השנה לשנה שנייה ברציפות
  • התחרות שילבה בין חברות טכנולוגיה ומשתתפים מהתעשייה
  • האליפות יצרה קהילה וקשרים בין חברות ועובדים

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.