ארגן פינוי-בינוי בת"א ויקבל מהיזמים 650 אלף שקל (opens original article in a new tab)
בית משפט שלום תל אביב חייב יזמים לשלם 650 אלף שקל למארגן פרויקט פינוי-בינוי לאחר שדחה את טענות היזמים שההסכמה ניתנה תחת איומים.
- הצדדים סיכמו על גמול של 2% מרווחי הפרויקט
- היזמים טענו שההסכמה ניתנה תחת איומים
- השופט דחה את טענות היזמים וחייב אותם לשלם 650 אלף שקל
- השופט קבע שהמארגן אינו מתווך מורשה וזכותו לגמול מותאמת
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.