Tanska lähettää varusmiehiä Grönlantiin (opens original article in a new tab)
Tanskalla alkaa lähettää varusmiehiä Grönlantiin heinäkuun lopusta lähtien osana koulutustaan. Varusmiehet sijoitetaan samoihin yksiköihin kuin ammattisotilaat, ja tarkoituksena on lisätä läsnäoloa arktisella alueella.
- Tanskalla on noin 300 ammattisotilasta Grönlannissa.
- Varusmiehet sijoitetaan samoihin yksiköihin kuin ammattisotilaat.
- Puolustusministeri Jeppe Bruus korosti arktisen alueen suojelemisen lisäämistä.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.