Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Yle Uutisetyle.fi

Nyt puhuvat potilaat, jotka juuttuivat päivystys­puhelimen jonoon: ”Aion tästä lähtien kävellä suoraan päivystykseen” (opens original article in a new tab)

TL;DR

Osalla potilaista jää soittamatta Päivystysapuun pitkien jonojen takia, mikä heikentää luottamusta julkiseen terveydenhuoltoon. Digifinland kehottaa suoraan päivystykseen, jos päivystysapuun ei pääse kohtuullisessa ajassa.

  • Osalla potilaista jää soittamatta Päivystysapuun pitkien jonojen takia.
  • Potilaat kertovat heikentyneen luottamusta julkiseen terveydenhuoltoon.
  • Digifinland kehottaa suoraan päivystykseen, jos päivystysapuun ei pääse kohtuullisessa ajassa.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.