Etelä-Korean entinen oikeusministeri 25 vuodeksi vankilaan (opens original article in a new tab)
Etelä-Korean entinen oikeusministeri on tuomittu 25 vuoden vankeuteen kapinaan osallisuudesta.
- Etelä-Korean entinen oikeusministeri Park Sung-jae tuomittiin 25 vuoden vankeuteen kapinaan osallisuudesta.
- Tuomio liittyy joulukuun 2024 tapahtumiin, jolloin presidentti Yoon Suk Yeol julisti maahan poikkeustilan.
- Ex-presidentti tuomittiin myöhemmin elinkautiseen vankeuteen samasta syystä.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.