Statiegelduitkeerder Droppie wil met miljoeneninvestering groeien naar zeventig vestigingen (opens original article in a new tab)
Recyclebedrijf Droppie heeft 4,2 miljoen euro opgehaald om te groeien naar zeventig vestigingen en betere afvalscheiding te bevorderen.
- Droppie heeft 4,2 miljoen euro opgehaald bij investeerders om te groeien naar zeventig vestigingen.
- Het bedrijf richt zich op grote steden waar vuilniscontainers snel volzitten en mensen afval naast de containers leggen.
- Droppie wil een betere afvalscheiding mogelijk maken door inruilvergoedingen en gebruik van AI voor het verwerken van ingeleverd afval.
- De samenwerking met Verpact moet helpen bij het verbeteren van de inzameling van flessen en blikjes met statiegeld.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.