Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
de Volkskrantvolkskrant.nl

Statiegelduitkeerder Droppie wil met miljoeneninvestering groeien naar zeventig vestigingen (opens original article in a new tab)

TL;DR

Recyclebedrijf Droppie heeft 4,2 miljoen euro opgehaald om te groeien naar zeventig vestigingen en betere afvalscheiding te bevorderen.

  • Droppie heeft 4,2 miljoen euro opgehaald bij investeerders om te groeien naar zeventig vestigingen.
  • Het bedrijf richt zich op grote steden waar vuilniscontainers snel volzitten en mensen afval naast de containers leggen.
  • Droppie wil een betere afvalscheiding mogelijk maken door inruilvergoedingen en gebruik van AI voor het verwerken van ingeleverd afval.
  • De samenwerking met Verpact moet helpen bij het verbeteren van de inzameling van flessen en blikjes met statiegeld.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.