Ombudsman tikt minister op de vingers over ‘ondoordachte’ tol op A24: geheel digitale afhandeling is onjuist (opens original article in a new tab)
De nationale ombudsman kritiseert de tolheffing voor de Blankenburgverbinding op de A24, met name de 9 euro betalingsherinnering als onevenredig en de volledig digitale afhandeling als in strijd met de wetgeving.
- Nationale ombudsman kritisch op tolheffing voor Blankenburgverbinding op A24
- 9 euro betalingsherinnering wordt als onevenredig beschouwd
- Volledig digitale afhandeling van tol is in strijd met wetgeving
- Ministerie had verwacht dat boetes zouden bijdragen aan kosten van tolweg
- Valence: -1
- tldr: De nationale ombudsman kritiseert de tolheffing voor de Blankenburgverbinding op de A24, met name de 9 euro betalingsherinnering als onevenredig en de volledig digitale afhandeling als in strijd met de wetgeving.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.