Tidligere IT-ansatt ved Stortinget tiltalt for grovt bedrageri (opens original article in a new tab)
Tidligere IT-ansatt ved Stortinget er tiltalt for å være del av en kriminell gruppe som svindlet folk for 14 millioner kroner.
- Tidligere IT-ansatt ved Stortinget er tiltalt for grovt bedrageri i en kriminell gruppe som svindlet 14 millioner kroner.
- Gruppen utga seg for å være fra bank og politi for å få tilgang til nettbankinformasjon og brukte systemer for masseutsendelse av tekstmeldinger.
- Stortinget bekrefter at mannen ikke hadde tilgang til sensitive personopplysninger under jobben.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.