Krigen har styrket regimet (opens original article in a new tab)
Krigen mellom USA, Israel og Iran har styrket det iranske regimet, og avtalen mellom USA og Iran gir Iran økonomisk fordel. USA og Israel har tapt mer enn de har oppnådd, og det iranske regimet fortsetter med atomprogrammet.
- Krigen har styrket det iranske regimet i stedet for å endre det
- USA og Israel har tapt mer enn de har oppnådd i konflikten
- Avtalen mellom USA og Iran gir Iran økonomisk støtte og sanksjonslettelser
- Det iranske regimet har ikke kapitulert og fortsetter med atomprogrammet
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.