Israel vil opprettholde sikkerhetssone i Sør-Libanon (opens original article in a new tab)
Israels regjering har uttalt at de vil opprettholde sikkerhetssone i Sør-Libanon og handle målrettet mot trusler. Konflikten med Hizbollah har økt etter krigen mot Iran startet 28. februar.
- Israels regjering bekrefter at de vil fortsette med sikkerhetssone i Sør-Libanon
- IDF vil handle målrettet for å nøytralisere trusler og opprettholde sikkerhetssonen
- Konflikten med Hizbollah har økt etter krigen mot Iran startet 28. februar
- Uttrykket kommer fra statsminister, forsvarsminister og forsvarssjef
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.