Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Telegraaftelegraaf.nl

Zo weinig (!) verdient Amerikaans horecapersoneel per uur: ’Het systeem is corrupt’ (opens original article in a new tab)

TL;DR

Een verslaggever stelt dat Amerikaans horecapersoneel weinig verdient per uur en noemt het systeem corrupt. Het geven van fooi is in de VS veel gebruikelijker dan in Nederland.

  • Amerikaans horecapersoneel verdient weinig per uur volgens een verslaggever
  • Het geven van fooi is in de VS veel gebruikelijker dan in Nederland
  • De verslaggever noemt het systeem corrupt

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.