Zo weinig (!) verdient Amerikaans horecapersoneel per uur: ’Het systeem is corrupt’ (opens original article in a new tab)
Een verslaggever stelt dat Amerikaans horecapersoneel weinig verdient per uur en noemt het systeem corrupt. Het geven van fooi is in de VS veel gebruikelijker dan in Nederland.
- Amerikaans horecapersoneel verdient weinig per uur volgens een verslaggever
- Het geven van fooi is in de VS veel gebruikelijker dan in Nederland
- De verslaggever noemt het systeem corrupt
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.