Ziekenhuismedewerker in Hongarije verdacht van stelen en opeten ledematen: politie doet lugubere vondst tijdens huiszoeking (opens original article in a new tab)
Een ziekenhuismedewerker in Boedapest wordt verdacht van kannibalisme na een huiszoeking waarin gestolen ledematen zijn gevonden. De dertiger zou deze ledematen hebben opgegeten.
- Ziekenhuismedewerker in Boedapest verdacht van kannibalisme
- Politie vond tijdens huiszoeking gestolen ledematen
- Verdachte zou ledematen hebben opgegeten
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.