Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Telegraaftelegraaf.nl

Ziekenhuismedewerker in Hongarije verdacht van stelen en opeten ledematen: politie doet lugubere vondst tijdens huiszoeking (opens original article in a new tab)

TL;DR

Een ziekenhuismedewerker in Boedapest wordt verdacht van kannibalisme na een huiszoeking waarin gestolen ledematen zijn gevonden. De dertiger zou deze ledematen hebben opgegeten.

  • Ziekenhuismedewerker in Boedapest verdacht van kannibalisme
  • Politie vond tijdens huiszoeking gestolen ledematen
  • Verdachte zou ledematen hebben opgegeten

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.