Wim Kieft: ’Het is pijnlijk om Cristiano Ronaldo zo te zien ploeteren’ (opens original article in a new tab)
Wim Kieft vond het pijnlijk om te zien dat Cristiano Ronaldo moeite had tijdens het spel tegen Congo, omdat hij zich verloren leek te voelen op het veld.
- Wim Kieft vond het pijnlijk om te zien dat Cristiano Ronaldo moeite had tijdens het spel tegen Congo.
- Ronaldo leek zich verloren te voelen op het veld en in zijn eigen team.
- De mensen die Ronaldo altijd bewonderden vonden het treurig om dit te zien.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.