Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Telegraaftelegraaf.nl

Wim Kieft: ’Het is pijnlijk om Cristiano Ronaldo zo te zien ploeteren’ (opens original article in a new tab)

TL;DR

Wim Kieft vond het pijnlijk om te zien dat Cristiano Ronaldo moeite had tijdens het spel tegen Congo, omdat hij zich verloren leek te voelen op het veld.

  • Wim Kieft vond het pijnlijk om te zien dat Cristiano Ronaldo moeite had tijdens het spel tegen Congo.
  • Ronaldo leek zich verloren te voelen op het veld en in zijn eigen team.
  • De mensen die Ronaldo altijd bewonderden vonden het treurig om dit te zien.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.