Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Telegraaftelegraaf.nl

Volgens George Russell is er voorlopig geen plek voor Max Verstappen bij Mercedes: ’Ik rijd hier volgend jaar, honderd procent’ (opens original article in a new tab)

TL;DR

George Russell ontkent speculaties over vertrek bij Mercedes en zegt dat hij volgend jaar nog bij het team rijdt, waardoor er geen plek is voor Max Verstappen.

  • George Russell ontkent speculaties over vertrek bij Mercedes
  • Russell zegt dat hij volgend jaar nog bij Mercedes rijdt
  • Er is geen plek voor Max Verstappen bij Mercedes volgens Russell
  • Speculaties over Verstappen bij Mercedes worden ontkend door Russell

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.