Volgens George Russell is er voorlopig geen plek voor Max Verstappen bij Mercedes: ’Ik rijd hier volgend jaar, honderd procent’ (opens original article in a new tab)
George Russell ontkent speculaties over vertrek bij Mercedes en zegt dat hij volgend jaar nog bij het team rijdt, waardoor er geen plek is voor Max Verstappen.
- George Russell ontkent speculaties over vertrek bij Mercedes
- Russell zegt dat hij volgend jaar nog bij Mercedes rijdt
- Er is geen plek voor Max Verstappen bij Mercedes volgens Russell
- Speculaties over Verstappen bij Mercedes worden ontkend door Russell
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.