Valentijn Driessen over noodweer in Kansas City: ‘Dit is onveilig’ (opens original article in a new tab)
Valentijn Driessen meldt dat noodweer in Kansas City de wedstrijd van het Nederlands elftal tegen Tunesië in gevaar brengt. Het weer brak los tweeënhalf uur voor het geplande begin van de wedstrijd. Driessen noemt het weer onveilig.
- Valentijn Driessen is tweeënhalf uur voor de wedstrijd in het stadion geweest
- Noodweer brak los in Kansas City op het moment dat de wedstrijd zou beginnen
- Driessen omschrijft het weer als onveilig
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.