Ronald Koeman over uitspraken Frenkie de Jong: ’Op een goede manier gereageerd’ (opens original article in a new tab)
Bondscoach Ronald Koeman heeft begrip voor de uitspraken van Frenkie de Jong, die reageerde op kritiek van columnisten en analytici. Hij noemt de reactie van De Jong 'op een goede manier'.
- Ronald Koeman heeft begrip voor de uitspraken van Frenkie de Jong
- De uitspraken van De Jong kwamen als reactie op kritiek van columnisten en analytici
- Koeman noemt de reactie van De Jong 'op een goede manier'
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.