Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Telegraaftelegraaf.nl

Praat mee: Is het terecht dat ziekenhuizen geen vette hap meer serveren? (opens original article in a new tab)

TL;DR

Een ziekenhuis in Harderwijk heeft vette voeding uit het menu gehaald, wat onrust heeft veroorzaakt onder het personeel. Het ziekenhuisbestuur stelt dat het menu uit bepaalde voeding moet bestaan.

  • Ziekenhuis St Jansdal in Harderwijk heeft frikandel en ham uit het menu gehaald
  • Er is onrust onder het personeel over de verandering van het menu
  • Het ziekenhuisbestuur stelt dat het menu uit bepaalde voeding moet bestaan

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.