Peter Wennink en Nederlandse techsector trekken aan de bel: ’500 miljoen euro is niet genoeg’ (opens original article in a new tab)
Nederlandse techsector eist snelle inrichting van nieuw innovatieagentschap voor technologische innovatie, aangevuld door prominente figuren en organisaties, met kritiek op de beschikbare financiering van 500 miljoen euro.
- Nederlandse techsector roept op tot snelle inrichting van nieuw innovatieagentschap
- Peter Wennink, Roy Jakobs, TNO en Invest-NL steunen de oproep
- 500 miljoen euro wordt als onvoldoende beschouwd
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.