Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Telegraaftelegraaf.nl

Peter Wennink en Nederlandse techsector trekken aan de bel: ’500 miljoen euro is niet genoeg’ (opens original article in a new tab)

TL;DR

Nederlandse techsector eist snelle inrichting van nieuw innovatieagentschap voor technologische innovatie, aangevuld door prominente figuren en organisaties, met kritiek op de beschikbare financiering van 500 miljoen euro.

  • Nederlandse techsector roept op tot snelle inrichting van nieuw innovatieagentschap
  • Peter Wennink, Roy Jakobs, TNO en Invest-NL steunen de oproep
  • 500 miljoen euro wordt als onvoldoende beschouwd

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.