Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Telegraaftelegraaf.nl

Oranjebus komt aan in Kansas: ‘De reis was geweldig!’ (opens original article in a new tab)

TL;DR

De Oranjebus is woensdag aangekomen in Kansas City en werd ontvangen. Donderdag staat de Oranjemars gepland.

  • Oranjebus is aangekomen in Kansas City
  • De bus werd ontvangen in de stad
  • Donderdag staat de Oranjemars gepland

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.