Oranjebus komt aan in Kansas: ‘De reis was geweldig!’ (opens original article in a new tab)
De Oranjebus is woensdag aangekomen in Kansas City en werd ontvangen. Donderdag staat de Oranjemars gepland.
- Oranjebus is aangekomen in Kansas City
- De bus werd ontvangen in de stad
- Donderdag staat de Oranjemars gepland
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.