Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Telegraaftelegraaf.nl

Oranje-fans in Kansas City laconiek over onheilspellende weerberichten: ’We blijven gewoon, al is het tot 2 uur ’s nachts’ (opens original article in a new tab)

TL;DR

Oranje-fans in Kansas City zijn onbezorgd over de waarschuwingen voor zware onweersbuien en zeggen dat ze blijven toekijken tijdens het match Nederland-Tunesië, zelfs als het tot 2 uur 's nachts duurt.

  • Oranje-fans in Kansas City reageren onbezorgd op waarschuwingen voor zware onweersbuien.
  • De weersomstandigheden kunnen leiden tot onderbrekingen of vertragingen tijdens het voetbalmatch Nederland-Tunesië.
  • De fans zeggen dat ze blijven toekijken, zelfs als het tot 2 uur 's nachts duurt.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.