Oranje-fans in Kansas City laconiek over onheilspellende weerberichten: ’We blijven gewoon, al is het tot 2 uur ’s nachts’ (opens original article in a new tab)
Oranje-fans in Kansas City zijn onbezorgd over de waarschuwingen voor zware onweersbuien en zeggen dat ze blijven toekijken tijdens het match Nederland-Tunesië, zelfs als het tot 2 uur 's nachts duurt.
- Oranje-fans in Kansas City reageren onbezorgd op waarschuwingen voor zware onweersbuien.
- De weersomstandigheden kunnen leiden tot onderbrekingen of vertragingen tijdens het voetbalmatch Nederland-Tunesië.
- De fans zeggen dat ze blijven toekijken, zelfs als het tot 2 uur 's nachts duurt.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.