Nederlandse muziekproducent ’slechts’ drie jaar achter Indonesische tralies om wietplantage: strafvermindering na aambeienoperatie (opens original article in a new tab)
Een Nederlandse muziekproducent werd in Indonesië veroordeeld tot drie jaar gevangenisstraf voor het opzetten van een wietplantage, na strafvermindering vanwege een medische behandeling.
- Nederlandse muziekproducent werd verdacht van het opzetten van een wietplantage
- Hij kreeg een celstraf van 9 jaar, maar kreeg strafvermindering na aambeienoperatie
- Hij werd uiteindelijk 'slechts' drie jaar vastgezet
- Rechtbank van Denpasar op Bali besliste over de zaak
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.