Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Telegraaftelegraaf.nl

Nederlandse muziekproducent ’slechts’ drie jaar achter Indonesische tralies om wietplantage: strafvermindering na aambeienoperatie (opens original article in a new tab)

TL;DR

Een Nederlandse muziekproducent werd in Indonesië veroordeeld tot drie jaar gevangenisstraf voor het opzetten van een wietplantage, na strafvermindering vanwege een medische behandeling.

  • Nederlandse muziekproducent werd verdacht van het opzetten van een wietplantage
  • Hij kreeg een celstraf van 9 jaar, maar kreeg strafvermindering na aambeienoperatie
  • Hij werd uiteindelijk 'slechts' drie jaar vastgezet
  • Rechtbank van Denpasar op Bali besliste over de zaak

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.