Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Telegraaftelegraaf.nl

Minister Sjoerdsma verdedigt belangen ASML in de VS: ’Daar gaan we zelf over’ (opens original article in a new tab)

TL;DR

Minister Sjoerdsma verdedigt de belangen van ASML in de VS door gesprekken met Amerikaanse ambtgenoten. Het kabinet probeert ASML te beschermen tegen mogelijke problemen door Amerikaanse wetgeving. Sjoerdsma benadrukt dat Nederland zelf beslist over de belangen van ASML.

  • Minister Sjoerdsma verdedigt de belangen van ASML in de VS
  • Het kabinet probeert de belangen van ASML te beschermen tegen Amerikaanse wetgeving
  • Sjoerdsma heeft gesproken met zijn Amerikaanse ambtgenoot

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.