Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Telegraaftelegraaf.nl

Man laat hond achter in hete auto, politie grijpt in (opens original article in a new tab)

TL;DR

De politie heeft een hond uit een oververhitte auto gehaald in Oss, waarbij het dier was achtergelaten door zijn baas die 'maar tien minuten' weg was.

  • Man liet hond achter in hete auto
  • Politie haalde hond uit auto
  • Hond was achtergelaten door baas die 'maar tien minuten' weg was

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.