Man laat hond achter in hete auto, politie grijpt in (opens original article in a new tab)
De politie heeft een hond uit een oververhitte auto gehaald in Oss, waarbij het dier was achtergelaten door zijn baas die 'maar tien minuten' weg was.
- Man liet hond achter in hete auto
- Politie haalde hond uit auto
- Hond was achtergelaten door baas die 'maar tien minuten' weg was
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.