Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Telegraaftelegraaf.nl

Louis (17) sterft na brute groepsmishandeling: ’Naar terrein gelokt om hem dood te slaan’ (opens original article in a new tab)

TL;DR

De 17-jarige Louis overleed na een brute groepsmishandeling op een bouwterrein in Narbonne. Vijf jongeren zijn aangehouden voor de mishandeling. Hij werd naar het terrein gelokt om hem dood te slaan.

  • Louis (17) overleed na brute groepsmishandeling op bouwterrein in Narbonne
  • Vijf jongeren, waaronder drie minderjarigen, zijn aangehouden
  • Tijdens de mishandeling werd hij naar het terrein gelokt om hem dood te slaan

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.