Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Telegraaftelegraaf.nl

LIVE | Verlies Nasdaq loopt terug, AEX sluit stevig lager (opens original article in a new tab)

TL;DR

De AEX sluit met een verlies van ruim 1,5 procent, terwijl het verlies van de Nasdaq afneemt. Nederlandse chipbedrijven storten door wereldwijde zorgen over de prestaties van AI-bedrijven.

  • Nasdaq-verlies neemt af
  • AEX sluit met ruim 1,5% verlies
  • Nederlandse chipbedrijven dalen hard

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.