Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Telegraaftelegraaf.nl

LIVE | Iran juicht en noemt deal met VS ’verklaring van Amerikaanse nederlaag’ (opens original article in a new tab)

TL;DR

Iran juicht over de deal met de VS en noemt het een verklaring van Amerikaanse nederlaag, terwijl de VS en Iran hebben afgesproken de strijd te staken en aanvallen in Libanon te beëindigen, maar de situatie blijft onrustig met nieuwe escalaties in het Midden-Oosten.

  • Iran noemt de deal met de VS een verklaring van Amerikaanse nederlaag
  • VS en Iran hebben afgesproken de onderlinge strijd te staken en aanvallen in Libanon te beëindigen
  • Er zijn berichten over nieuwe escalaties in het Midden-Oosten die het vredesproces onder druk zetten
  • De situatie blijft onrustig ondanks de overeenkomst

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.