Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Telegraaftelegraaf.nl

Gemeente opent koelteplekken voor verhitte Amsterdammers: ’Ik kwam voor kattenvoer, maar ga hier nooit meer weg’ (opens original article in a new tab)

TL;DR

De gemeente heeft koelteplekken geopend voor verhitte Amsterdammers, waar bewoners kunnen genieten van airco, een drankje en een snack. Een bewoner vertelt dat hij nooit meer weggaat.

  • Gemeente opent koelteplekken voor inwoners
  • Bewoners kunnen gebruikmaken van airco, drankje en snack
  • Bewoner vertelt dat hij nooit meer weggaat

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.