Gemeente opent koelteplekken voor verhitte Amsterdammers: ’Ik kwam voor kattenvoer, maar ga hier nooit meer weg’ (opens original article in a new tab)
De gemeente heeft koelteplekken geopend voor verhitte Amsterdammers, waar bewoners kunnen genieten van airco, een drankje en een snack. Een bewoner vertelt dat hij nooit meer weggaat.
- Gemeente opent koelteplekken voor inwoners
- Bewoners kunnen gebruikmaken van airco, drankje en snack
- Bewoner vertelt dat hij nooit meer weggaat
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.