Froukje de Both vindt stoppen ochtendshow ontzettend jammer (opens original article in a new tab)
Froukje de Both vindt het stoppen van de ochtendshow ontzettend jammer. Ze maakte de ochtendshow samen met Gordon op Radio 10 en schrijft op Instagram dat niet alles zelf in de hand is en dat dingen anders lopen dan gehoopt.
- Froukje de Both vindt het stoppen van de ochtendshow ontzettend jammer
- Ze maakte de ochtendshow samen met Gordon op Radio 10
- Ze schrijft op Instagram dat niet alles zelf in de hand is en dat dingen anders lopen dan gehoopt
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.