Eerste Nederlandse schip waagt spannende tocht door Straat van Hormuz: ’Alles moest uit, ook telefoons en gps’ (opens original article in a new tab)
Eerste Nederlandse schip maakt spannende tocht door Straat van Hormuz, waarbij alle elektronica moest worden uitgezet. Het schip van Hartman Shipping is als eerste Nederlands gevlagde de tocht gemaakt en heeft de Perzische Golf verlaten via de doorgang.
- Eerste Nederlandse schip maakt tocht door Straat van Hormuz
- Schip van Hartman Shipping verlaat Perzische Golf via de doorgang
- Alle elektronica, inclusief telefoons en gps, moest worden uitgezet
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.