Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
De Telegraaftelegraaf.nl

Aap ontsnapt uit safaripark Beekse Bergen: ’Soms het gedrag van een vervelende puber’ (opens original article in a new tab)

TL;DR

Een aap is ontsnapt uit het safaripark Beekse Bergen, waardoor bewoners van Brabantse dierenparken in het voorjaar de kolder in de kop krijgen. Vorig jaar domineerden ontsnapte dieren het nieuws.

  • Aap ontsnapt uit safaripark Beekse Bergen
  • Bewoners van Brabantse dierenparken krijgen in het voorjaar de kolder in de kop
  • Vorig jaar domineerden ontsnapte dieren het nieuws

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.