O Φαλ αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό: «Σας ευχαριστώ για όλα, με κάνατε να νιώσω σαν στο σπίτι μου» (opens original article in a new tab)
Ο Μουστάφα Φαλ αποχαιρετά τον Ολυμπιακό με ανάρτηση στα social media, ευχαριστώντας τους συμπαίκτες, τους προπονητές και τους οπαδούς για την υποστήριξή τους κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους.
- Ο Μουστάφα Φαλ αποχαιρετά τον Ολυμπιακό με ανάρτηση στα social media
- Ο Φαλ ευχαριστεί τους συμπαίκτες, τους προπονητές και τους οπαδούς του συλλόγου
- Ο Φαλ αναφέρει την προσφορά του στον Ολυμπιακό και τις αναμνήσεις που δημιούργησαν
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.