Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Ta Neatanea.gr

O Φαλ αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό: «Σας ευχαριστώ για όλα, με κάνατε να νιώσω σαν στο σπίτι μου» (opens original article in a new tab)

TL;DR

Ο Μουστάφα Φαλ αποχαιρετά τον Ολυμπιακό με ανάρτηση στα social media, ευχαριστώντας τους συμπαίκτες, τους προπονητές και τους οπαδούς για την υποστήριξή τους κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους.

  • Ο Μουστάφα Φαλ αποχαιρετά τον Ολυμπιακό με ανάρτηση στα social media
  • Ο Φαλ ευχαριστεί τους συμπαίκτες, τους προπονητές και τους οπαδούς του συλλόγου
  • Ο Φαλ αναφέρει την προσφορά του στον Ολυμπιακό και τις αναμνήσεις που δημιούργησαν

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.