Φωτιά στο Αιγάλεω: Συνεχίζει να καίει για πάνω από 16 ώρες – Αναζωπύρωση και διακοπή κυκλοφορίας (opens original article in a new tab)
Φωτιά σε εργοστάσιο πλαστικών στο Αιγάλεω που καίει για περισσότερες από 16 ώρες, με αναζωπύρωση και διακοπή κυκλοφορίας.
- Φωτιά σε εργοστάσιο πλαστικών στο Αιγάλεω που καίει για περισσότερες από 16 ώρες
- Κατέρρευσε τμήμα της οροφής κατά τη διάρκεια της κατάσβεσης
- Αναζωπύρωση σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης
- Διακοπή κυκλοφορίας στην Ορφέως λόγω της φωτιάς
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.