Τελικά υπάρχει ασφαλής ποσότητα αλκοόλ; Νέα μελέτη ανατρέπει όσα γνωρίζαμε (opens original article in a new tab)
Νέα μελέτη δείχνει ότι η κατανάλωση αλκοόλ, ακόμη και σε μικρές ποσότητες, αυξάνει τον κίνδυνο θανάτου και ασθενειών, ανατρέποντας την ιδέα ότι μπορεί να ωφελεί την υγεία.
- Νέα μελέτη δείχνει ότι η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ δεν ωφελεί την υγεία
- Η κατανάλωση αλκοόλ αυξάνει σταθερά τον κίνδυνο θανάτου και ασθενειών
- Η έρευνα ανατρέπει την ιδέα ότι το κρασί προστατεύει την καρδιά
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.