Στον έλεγχο του ΟΣΕΘ περνά ο ΟΑΣΘ – Επιστροφή δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ από ΦΠΑ προβλέπει νέα τροπολογία (opens original article in a new tab)
Η νέα τροπολογία μεταβιβάζει το 51% των μετοχών του ΟΑΣΘ στον ΟΣΕΘ και προβλέπει επιστροφή δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ από ΦΠΑ στον ΟΑΣΘ.
- Η τροπολογία μεταβιβάζει το 51% των μετοχών του ΟΑΣΘ στον ΟΣΕΘ
- Ο ΟΣΕΘ γίνεται ο κύριος μέτοχος του ΟΑΣΘ
- Η τροπολογία προβλέπει επιστροφή δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ από ΦΠΑ στον ΟΑΣΘ
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.