Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Ta Neatanea.gr

Στον έλεγχο του ΟΣΕΘ περνά ο ΟΑΣΘ – Επιστροφή δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ από ΦΠΑ προβλέπει νέα τροπολογία (opens original article in a new tab)

TL;DR

Η νέα τροπολογία μεταβιβάζει το 51% των μετοχών του ΟΑΣΘ στον ΟΣΕΘ και προβλέπει επιστροφή δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ από ΦΠΑ στον ΟΑΣΘ.

  • Η τροπολογία μεταβιβάζει το 51% των μετοχών του ΟΑΣΘ στον ΟΣΕΘ
  • Ο ΟΣΕΘ γίνεται ο κύριος μέτοχος του ΟΑΣΘ
  • Η τροπολογία προβλέπει επιστροφή δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ από ΦΠΑ στον ΟΑΣΘ

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.