Ροντινέι: Μετά την επιτυχία με την «Πανσέληνο», ήρθε η ώρα για την «Αθήνα μου» (vid) (opens original article in a new tab)
Ο Βραζιλιάνος μπακ του Ολυμπιακού Ροντινέι τραγούδησε το «Αθήνα μου» στο Instagram, συνεχίζοντας τις προσπάθειές του να μάθει ελληνικά μέσα από τη μουσική, μετά την επιτυχία του με την «Πανσέληνο».
- Ο Βραζιλιάνος μπακ του Ολυμπιακού ανέβασε story στο Instagram τραγουδώντας το «Αθήνα μου»
- Συνεχίζει τις προσπάθειές του να μάθει ελληνικά μέσα από τη μουσική
- Μετά την «Πανσέληνο» της Δέσποινας Βανδή, ο Ροντινέι βρήκε το επόμενο αγαπημένο του ελληνικό τραγούδι
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.