Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Ta Neatanea.gr

Ροντινέι: Μετά την επιτυχία με την «Πανσέληνο», ήρθε η ώρα για την «Αθήνα μου» (vid) (opens original article in a new tab)

TL;DR

Ο Βραζιλιάνος μπακ του Ολυμπιακού Ροντινέι τραγούδησε το «Αθήνα μου» στο Instagram, συνεχίζοντας τις προσπάθειές του να μάθει ελληνικά μέσα από τη μουσική, μετά την επιτυχία του με την «Πανσέληνο».

  • Ο Βραζιλιάνος μπακ του Ολυμπιακού ανέβασε story στο Instagram τραγουδώντας το «Αθήνα μου»
  • Συνεχίζει τις προσπάθειές του να μάθει ελληνικά μέσα από τη μουσική
  • Μετά την «Πανσέληνο» της Δέσποινας Βανδή, ο Ροντινέι βρήκε το επόμενο αγαπημένο του ελληνικό τραγούδι

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.