Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Ta Neatanea.gr

Ομπράντοβιτς: «Ποτέ δεν χάθηκε η επικοινωνία μου με τον Παναθηναϊκό – Κοίταξα μέσα μου κι αμέσως βρήκα κίνητρο» (opens original article in a new tab)

TL;DR

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό μετά από 14 χρόνια, ευχαριστώντας τον Γιαννακόπουλο και τη διοίκηση για την ευκαιρία να επιστρέψει, υπογραμμίζοντας ότι ποτέ δεν χάθηκε η επικοινωνία του με τον σύλλογο.

  • Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό μετά από 14 χρόνια
  • Ο Ομπράντοβιτς ευχαρίστησε τον Γιαννακόπουλο και τη διοίκηση για την ευκαιρία να επιστρέψει
  • Ο Σέρβος τεχνικός ανέφερε ότι ποτέ δεν χάθηκε η επικοινωνία του με τον Παναθηναϊκό

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.