Ομπράντοβιτς: «Ποτέ δεν χάθηκε η επικοινωνία μου με τον Παναθηναϊκό – Κοίταξα μέσα μου κι αμέσως βρήκα κίνητρο» (opens original article in a new tab)
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό μετά από 14 χρόνια, ευχαριστώντας τον Γιαννακόπουλο και τη διοίκηση για την ευκαιρία να επιστρέψει, υπογραμμίζοντας ότι ποτέ δεν χάθηκε η επικοινωνία του με τον σύλλογο.
- Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό μετά από 14 χρόνια
- Ο Ομπράντοβιτς ευχαρίστησε τον Γιαννακόπουλο και τη διοίκηση για την ευκαιρία να επιστρέψει
- Ο Σέρβος τεχνικός ανέφερε ότι ποτέ δεν χάθηκε η επικοινωνία του με τον Παναθηναϊκό
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.