Μουντιάλ 2026: Το ιδιόγραφο σημείωμα των Ιρανών προς το Λος Άντζελες (opens original article in a new tab)
Οι παίκτες του Ιράν άφησαν ιδιόγραφο ευχαριστήριο σημείωμα στο Λος Άντζελες μετά το ισόπαλο αποτέλεσμα με το Βέλγιο, ευχαριστώντας τους υποστηρικτές τους και αναφέροντας τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν.
- Οι παίκτες του Ιράν άφησαν ιδιόγραφο ευχαριστήριο σημείωμα στο Λος Άντζελες μετά το ισόπαλο αποτέλεσμα με το Βέλγιο.
- Το σημείωμα αναφέρει την υπερηφάνεια για την παρουσία τους και ευχαριστεί τους Ιρανούς που υποστήριξαν την ομάδα.
- Οι Ιρανοί αντιμετώπισαν αρνητική αντιμετώπιση από ομοεθνείς τους που θεωρούν την ομάδα ως εκπρόσωπο του καθεστώτος.
- Η ομάδα θα δώσει το τελευταίο παιχνίδι των ομίλων στο Σιάτλ με αντίπαλο την Αίγυπτο.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.