Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Ta Neatanea.gr

Μόσχα: Ευχαριστούμε τον Τραμπ, αλλά η μεσολάβηση απαιτεί ουδετερότητα (opens original article in a new tab)

TL;DR

Η Ρωσία εκφράζει ευγνωμοσύνη προς τον Τραμπ για τη μεσολάβησή του στον πόλεμο της Ουκρανίας, αλλά υποστηρίζει ότι οι ΗΠΑ δεν μπορούν να είναι ουδέτεροι διαμεσολαβητές εφόσον υποστηρίζουν μία πλευρά.

  • Το Κρεμλίνο εκφράζει ευγνωμοσύνη προς τον Τραμπ για τη μεσολάβησή του στον πόλεμο της Ουκρανίας.
  • Η Ρωσία υποστηρίζει ότι οι ΗΠΑ δεν μπορούν να είναι ουδέτεροι διαμεσολαβητές εφόσον υποστηρίζουν μία πλευρά.
  • Η Ουκρανία θεωρεί ότι έχει την υποστήριξη του Τραμπ, που της επιτρέπει να δρά με μεγαλύτερη τόλμη.
  • Ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου απέρριψε το δημοσίευμα της Ουκρανίας για την υποστήριξη του Τραμπ, αλλά επανέλαβε την ευγνωμοσύνη της Ρωσίας προς τις ΗΠΑ.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.