Καλαμάτα: Υπογράφηκε η σύμβαση παραχώρησης για την αξιοποίηση του αεροδρομίου (opens original article in a new tab)
Η Καλαμάτα υπέγραψε σύμβαση παραχώρησης για την αξιοποίηση του αεροδρομίου, με επενδύσεις 125 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των υποδομών και την αύξηση της χωρητικότητάς του.
- Η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Καλαμάτας ανοίγει νέα περίοδο ανάπτυξης για την περιοχή.
- Η επένδυση των 125 εκατ. ευρώ θα αναβαθμίσει τις υποδομές του αεροδρομίου και θα αυξήσει τη χωρητικότητά του.
- Το Υπερταμείο αποκτά 10% συμμετοχή στην παραχωρησιούχο εταιρεία, ενισχύοντας την ενεργή συμμετοχή του Δημοσίου στην ανάπτυξη.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.