Θρήνος στη Λέσβο: «Δεν ξέρουμε αν είχε μικρόβιο» λέει ο σύντροφος της 36χρονης γιατρού που πέθανε μετά τη γέννα (opens original article in a new tab)
Η 36χρονη γιατρός Μάγδα Πασβούρη πέθανε λίγες ημέρες μετά τη γέννα του παιδιού της, με τον σύντροφό της να δηλώνει ότι δεν γνωρίζουν αν είχε μικρόβιο και η απόκριση του οργανισμού της ήταν ραγδαία. Οι ιατρικές ομάδες κατέβαλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να τη σώσουν.
- Η 36χρονη γιατρός Μάγδα Πασβούρη πέθανε λίγες ημέρες μετά τη γέννα του παιδιού της.
- Ο σύντροφός της δήλωσε ότι δεν γνωρίζουν αν είχε μικρόβιο και η απόκριση του οργανισμού της ήταν ραγδαία.
- Οι ιατρικές ομάδες στη Μυτιλήνη και την Αθήνα κατέβαλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να τη σώσουν.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.