Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Ta Neatanea.gr

Θρήνος στη Λέσβο: «Δεν ξέρουμε αν είχε μικρόβιο» λέει ο σύντροφος της 36χρονης γιατρού που πέθανε μετά τη γέννα (opens original article in a new tab)

TL;DR

Η 36χρονη γιατρός Μάγδα Πασβούρη πέθανε λίγες ημέρες μετά τη γέννα του παιδιού της, με τον σύντροφό της να δηλώνει ότι δεν γνωρίζουν αν είχε μικρόβιο και η απόκριση του οργανισμού της ήταν ραγδαία. Οι ιατρικές ομάδες κατέβαλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να τη σώσουν.

  • Η 36χρονη γιατρός Μάγδα Πασβούρη πέθανε λίγες ημέρες μετά τη γέννα του παιδιού της.
  • Ο σύντροφός της δήλωσε ότι δεν γνωρίζουν αν είχε μικρόβιο και η απόκριση του οργανισμού της ήταν ραγδαία.
  • Οι ιατρικές ομάδες στη Μυτιλήνη και την Αθήνα κατέβαλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να τη σώσουν.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.