Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Ta Neatanea.gr

Θεσσαλονίκη: Δύο 15χρονες στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ – Συνελήφθη υπάλληλος ψιλικατζίδικου (opens original article in a new tab)

TL;DR

Δύο 15χρονες νοσηλεύονται σε νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ, ενώ συνελήφθη υπάλληλος ψιλικατζίδικου

  • Δύο 15χρονες νοσηλεύονται σε νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ
  • Συνελήφθη υπάλληλος ψιλικατζίδικου
  • Οι δύο 15χρονες είχαν καταναλώσει αλκοόλ σε ψιλικατζίδικο

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.