Θεσσαλονίκη: Δύο 15χρονες στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ – Συνελήφθη υπάλληλος ψιλικατζίδικου (opens original article in a new tab)
Δύο 15χρονες νοσηλεύονται σε νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ, ενώ συνελήφθη υπάλληλος ψιλικατζίδικου
- Δύο 15χρονες νοσηλεύονται σε νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ
- Συνελήφθη υπάλληλος ψιλικατζίδικου
- Οι δύο 15χρονες είχαν καταναλώσει αλκοόλ σε ψιλικατζίδικο
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.