Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Ta Neatanea.gr

Η Ελλάδα πρωταθλήτρια στη «μεταφορική φτώχεια» (opens original article in a new tab)

TL;DR

Η Ελλάδα κατατάσσεται μεταξύ των χωρών με τα σοβαρότερα προβλήματα πρόσβασης στις δημόσιες συγκοινωνίες στην Ευρώπη, με το 72% των Ελλήνων να μην χρησιμοποιεί ποτέ δημόσιες συγκοινωνίες, ενώ η αναγκαστική ιδιοκτησία αυτοκινήτου καταγράφει τη χειρότερη επίδοση στην Ευρώπη.

  • Η Ελλάδα κατατάσσεται μεταξύ των χωρών με τα σοβαρότερα προβλήματα πρόσβασης στις δημόσιες συγκοινωνίες στην Ευρώπη.
  • Το 72% των Ελλήνων δεν χρησιμοποιεί ποτέ δημόσιες συγκοινωνίες ή τις χρησιμοποιεί λιγότερο από μία φορά τον μήνα.
  • Η αναγκαστική ιδιοκτησία αυτοκινήτου καταγράφει τη χειρότερη επίδοση στην Ευρώπη, με 22,4% των πολιτών να είναι υποχρεωμένοι να διαθέτουν αυτοκίνητο λόγω έλλειψης αξιόπιστων εναλλακτικών μετακίνησης.
  • Η επιβατική κίνηση στα λεωφορεία αυξήθηκε κατά 25% το πρώτο τετράμηνο του 2026 σε σύγκριση με το 2025.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.