Η Ελλάδα πρωταθλήτρια στη «μεταφορική φτώχεια» (opens original article in a new tab)
Η Ελλάδα κατατάσσεται μεταξύ των χωρών με τα σοβαρότερα προβλήματα πρόσβασης στις δημόσιες συγκοινωνίες στην Ευρώπη, με το 72% των Ελλήνων να μην χρησιμοποιεί ποτέ δημόσιες συγκοινωνίες, ενώ η αναγκαστική ιδιοκτησία αυτοκινήτου καταγράφει τη χειρότερη επίδοση στην Ευρώπη.
- Η Ελλάδα κατατάσσεται μεταξύ των χωρών με τα σοβαρότερα προβλήματα πρόσβασης στις δημόσιες συγκοινωνίες στην Ευρώπη.
- Το 72% των Ελλήνων δεν χρησιμοποιεί ποτέ δημόσιες συγκοινωνίες ή τις χρησιμοποιεί λιγότερο από μία φορά τον μήνα.
- Η αναγκαστική ιδιοκτησία αυτοκινήτου καταγράφει τη χειρότερη επίδοση στην Ευρώπη, με 22,4% των πολιτών να είναι υποχρεωμένοι να διαθέτουν αυτοκίνητο λόγω έλλειψης αξιόπιστων εναλλακτικών μετακίνησης.
- Η επιβατική κίνηση στα λεωφορεία αυξήθηκε κατά 25% το πρώτο τετράμηνο του 2026 σε σύγκριση με το 2025.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.